czwartek, 28 marca 2013

Wizyta w Atelier Beaute, foto - relacja! :)

Hej! Dziś obiecana foto - relacja z wizyty w salonie kosmetycznym Atelier Beaute http://atelierbeaute.pl/.
Było to dla mnie niesamowite i baaaardzo miłe doświadczenie, ponieważ nigdy wcześniej ( może to dziwne ) nie korzystałam z usług kosmetyczki. :) Tym  bardziej dziekuję Adzie i Justynie za zaproszenie! Zacznijmy jednak od początku...

Salon mieści sie przy ul.Miłej 13/3 w Warszawie. Właścicielkami są 2 Kobietki o złotych dłoniach -Ada i Justyna. To one sprawiły, że poczułam się jak prawdziwa księżniczka - "dopieszczona", zrelaksowana i zadbana od stóp po czubki palców u rąk (dosłownie). One też zadbały o stylowy wystrój salonu.








Kiedy dziewczyny oprowadziły mnie już po wnętrzach i pokazały swoje "dziecko", przystąpiłyśmy do działania. Przy pysznej kawie i ploteczkach, Justyna zajęła się moimi pazurkami :)


Dream Team :)
 



Kolejnym punktem programu było spa dla mojej twarzy : mikrodermabrazja, peeling kawitacyjny i...algi! He he he fajne zabiegi. :) I te świerszcze w uszach. :)


Moja "salonowa" stylizacja :)

Magiczne dłonie Ady

 

Zaczyna się......



Tak, to ja :)

 
Podziwianie efektów końcowych. Skóra miękka, nawilżona i wogóle taka jakaś milusia... Tadaaaaaaaaaa! :)



Po tym meeega relaksującym zabiegu, przyszedł czas na.....jeszcze bardziej relaksujący zabieg! To było dopiero cudo! Masaż gorącymi kamieniami :)))))) POEZJA! Muszę przyznać, że trochę odpłynęłam. Z tego etapu, zdjęć niewiele, bo niekoniecznie musicie oglądać mnie w negliżu. ;)





Kochani, cóż mogę powiedzieć..To było COŚ. :) Dziewczyny są mega delikatne, profesjonalne, mają duże doświadczenie ( zdobyte zarówno w Polsce, jak i za granicą) i naprawdę znają się na rzeczy. Dodatkowo urzekła mnie domowa, ciepła atmosfera i pełna prywatność. Bogata gama zabiegów sprawia, że nie tylko Panie mogą korzystać z dobrodziejstw Atelier Beaute. :) Panowie również są mile widziani!

Bardzo Was zachęcam do odwiedzenia tego magicznego miejsca na Miłej. Pamiętajcie! Idzie wiosna! trzeba zadbać o nasze buźki i ciała, które już niedługo będziemy ODSŁANIAĆ. Ja na pewno odwiedzę dziewczyny i to nie raz. :)  Ada, Justynka - jeszcze raz dziekuję!

Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o Atelier Beaute, zapraszam na http://atelierbeaute.pl/ i na fan page na facebooku.

************************************************************************************
koszula: Reserved
bizuteria : Maja Malicka Jewellery http://www.facebook.com/#!/Em.jewellery?fref=ts

2 komentarze:

  1. Ploteczki Ci służą, promieniejesz na zdjęciach :) Fajne zdjęcia z zabiegów, na pewno było przyjemnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj baaaaardzo przyjemnie! Polecam w 100 %. Super doświadczenie i meeega relaks.:) Dzięki za komentarz :) Zapraszam częściej!

      Usuń