piątek, 22 marca 2013

Fur Coat

Hej kochani! :) Dziś, wzorem Olivii Palermo, postanowiłam założyć futrzaną kamizelkę i połączyć ją ze skórzaną kurtką ( tak lubię najbardziej ).  Do tego oczywiście moje ukochane buty motocyklowe i okulary amerykańskigo policjanta.  Jedynym kolorowym elementem w mojej stylizacji jest seledynowy, neonowy sweterek. Jako dodatek - skórzana, czarna, wymarzona torba ze srebrnymi zamkami - prezent urodzinowy. :)

Moja inspiracja:



Moja, ekonomiczna wersja  ;)




 
 
Wcale nie było zimno ;)))
 







kamizelka - Stradivarius
swetr - Reserved
sukienka - H&M
kurtka - Cache Cache
buty - Pimkie
torba - Zara

2 komentarze:

  1. podoba mi się:D mam taką kamizelkę z Zary, tylko wciąż mam wrażenie, że ona mnie pogrubia..? hmm.... może zrobię sobie foto tak jak Ty i okaże się, że jednak jest beauty:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety z kamizelkami futrzanymi tak jest - trzeba na nie uważać, potrafią pogrubiać. Najbezpieczniej jest zachować odpowiednie proporcje - jeśli na górze jest obszerniej, dół musi być dopasowany. Warto np.odsłonić szczupłe nóżki :)
    PS. Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń