wtorek, 12 marca 2013

Liebster Blog Award

Kochani!

Wstałam sobie dziś rano, w takim sobie humorze...no bo śnieg za oknem, z nieba pada jakaś bliżej niezidentyfikowna breja, zimno, chmury- ogólnie rzecz biorąc, lipa. Odpalam kompa i...jakaż miła niespodzianka! Nominacja do Liebster Blog Award dzięki http://revelvisage.blogspot.com/.



Na czym polega wyróżnienie?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”



 






Pytania od RevelVisage:




1. Kosmetyk, kótry zawsze jest w Twojej torebce?


Nigdzie nie ruszam się bez ochronnej pomadki do ust - najchętniej Nivea Fruity Shine Pink Guava Lip Balm, Oeparol, Tisane.

2. Czym jest dla Ciebie piękno?

Zacytuję A. Einsteina " Najpiękniejsze co jest na świecie, to pogodne oblicze". Dla mnie prawdziwym pięknem jest piękne wnętrze, piękne serce i piękny umysł :)

3. Swój wolny czas spędzam na.... czytaniu książek, spacerach z psem, zimą- na nartach, na zakupach :)


4. Jakie są 3 rzeczt, które zamierzasz zrobić w życiu?

Zamiarzam być szczęśliwa (to najważniejsze ), chciałabym zwiedzić Stany Zjednoczone, chcialabym mieć sklep z ciuchami :)

5. Najdziwniejszy prezent jaki dostałam to...nie mam takich prezentów. Najbardziej zaskakujący prezent jaki dostałam to..mój pies Kefir :)

6. Kolczyki, bransoletki czy może wisiory? Jaki rodzaj biżuterii lubisz najbardziej?

Zdecydowanie bransoletki i kolczyki. Inne świecidełka mogą dla mnie nie istnieć. Nie uznaję pierścionków. :)

7. Miejsce na ziemi, do kótrego chętnie wracam to..Grecja! Cudowny klimat, ludzie, słońce, brak pośpiechu i...jedzenie. Miejsce, z którym wiążą się same miłe wspomnienia.

8. Czy jest dla Ciebie blogowanie?

To świetna okazja do podzielenia się moimi pasjami z innymi. Pokazania mojego poczucia estetyki, mojego pomysłu na stylizacje, makijaże itp... Okazja do poznania wielu ciekawych ludzi i...nauki od innych wielu ciekawych, nowych rzeczy.

9. Utwór muzyczny, który dodaje Ci energii do działania?

Ciężko mi wybrać jeden utwór. Kocham muzykę i tak naprawdę żaden jej gatunek nie jest mi obcy. Muzyka sama w sobie daje mi energię. Ukochane utwory, które katuję w samochodzie: We found love – Rihanny, One more night – Maroon 5, Silence – Delirium ((Niels van Gogh vs. Thomas Gold Remix), Kings of Leon – Use somebody.


10. Twój sposób na chandrę, odstresowanie się to?

ZAKUPY!!!! W szczególności przekopywanie góry ciuchów w second-handzie. Nic mnie tak nie wycisza. Oprócz tego, gorąca, aromatyczna kąpiel i wieczór spędzony w towarzystwie ukochanych osób.


11. Wolisz ciuchy znanych marek czy "perełki" z second hand'u?


Odpowiem – uwielbiam łączyć ze sobą „perełki” z second hand’u z ciuchami markowymi. Moim zdaniem nie sztuką jest wydać 1000 zł i wyglądać „jak z obrazka”. Sztuką jest wydać 100 zł i wyglądac jak z okładki Elle :)


Moje pytania do nominowanych blogerek:


1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?


2. Twoje pasje, hobby, ulubione zajęcia?


3. Wolisz kosmetyki selektywne, czy te z półki "ekonomicznej"?


4. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?

5. Gdzie spędziłabyś wakacje marzeń?

6. Jakie trendy na nadchodząca wiosnę i lato są Ci najbliższe? Które wybierzesz dla siebie?

7. Co sądzisz o noszeniu naturalnych futer?

8. Wymień 5 topowych kosmetyków z Twojej kosmetyczki/ kuferka?

9. Szpilki czy trampki ? :)

10. Film i ksiązka, które zrobiły na Tobie największe wrażenie?

11. Plany/marzenia na najbliższe 2 lata?










Nominowane przeze mnie blogi zamieszczę już wkrótce!





Kiss :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz