poniedziałek, 11 lutego 2013

New Stuff :)

No i dopadło mnie choróbsko.  : /
Leżę sobie w łóżku, piję herbatkę z sokiem malinowym i ( co by się nie rozleniwić całkiem) postanowiłam pokazać Wam kilka nowych nabytków. Wybrałam kilka najciekawszych rzeczy. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Oczywiście wszystkie te ciuszki i nie-ciuszki, będziecie mogli zobaczyć już niedługo w nowych stylizacjach. :)

PS. Dziś posiłkuję się zdjęciami z netu bo niestety moja facjata nie nadaje się obecnie do pokazywania jej publicznie :))))


Ciuchy:

To moje cudeńko! Czapka marki Glovestar z motywem Batmana i pomponem - bardzo na czasie ;) Zamówiona przez internet.




Sukienka H&M w pięknym koralowo - czerwonym kolorze. Już nie mogę doczekać się chwili kiedy ją włożę. Dodaje energii i przypomina o tym, że już za chwileczkę, już za momencik...WIOSNA!!


 
 
Żakiet z River Island - jak już wiecie, jedna z moich ukochanych marek. Piękny niebieski kolor, styl chanelowski, złoty łańcuszek. Super wygląda z jasnymi jeansami.
 
 
Kosmetyki:
 
Zawsze czekam na nową kolekcję makijażu marki Essence i kupuję produkty "gwiazdy". Tak już mam :), po prostu muszę je mieć w swoim kuferku i już. Najnowszym zakupem jest róż - rozświetlacz z kolekcji Vintage District. Wygląda tak pięknie! Właściwie jest to produkt uniwersalny. Myślę, że będę go stosować jako róż, cień do powiek i rozświetlacz.
 
 
 
 
 
 
Kolejny produkt do kufra i do sprawdzenia  - najnowszy BB Cream Compact Bourjois. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo fajnie. Ma lekką, kremowo - żelową konsystencję, ładny kolor ( mój to 21) i ładne opakowanie. Jest to BB cream w kompakcie przez co jest idealny na wiosnę i lato (lekkie krycie i nawilżenie). Dodatkowo jest bardzo poręczny - idealny kosmetyk na wyjazdy. Niestety nie mogę nic więcej o nim napisać " gdyż ponieważ" nie miałam okazji go przetestować. :) W najbliższych dniach postaram się go użyć i na pewno napiszę Wam jak się sprawdził.
 
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz