niedziela, 3 lutego 2013

Kate's Fashion Makeovers na pokazie mody GAVEL

W piątek miałam okazję obejrzeć pokaz młodego projektanta Gavła Grzegórskiego. Pokaz odbył się w warszawskiej Endorfinie. Królowały skóry, pióra, kolory ziemi i moje ulubione kroje waterfall :).
Gwiazadami pokazu były: Ania Piszczałka ( Top Model) i Marcelina Zawadzka ( Miss Polonia).
Poniżej link do artykułu, gdzie możecie zobaczyć foto- relację z pokazu. Jak podoba się Wam nieco mroczny wizerunek modeli i modelek ( zwróćcie uwagę na makijaże inspirowane pokazem Givenchy).


http://www.plotek.pl/plotek/56,79592,13337317,Pokaz_mody_Gavel_i_urodziny_Paulli_Ignasiak__Tak_sie.html


Ja postawiłam na klasykę :) Czarne, skórzane spodnie, biała koszula z kołnierzykiem nabijanym ćwiekami, klasyczne, czarne botki na szpilce i prosta torebka. Dopełnieniem stylizacji były gładko związane włosy i koralowa pomadka na ustach - Rouge Allure Chanel 95- moja ulubiona ;).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz