sobota, 22 grudnia 2012

Prezentowe pogotowie

Kochani! Już za chwileczkę, już za momencik zaświeci pierwsza gwiazdka . Zacznie się szał rozpakowywania prezentów - bardziej lub mniej trafionych ;)
Jeśli jeszcze nie kupiliście wymarzonych giftów, albo kompletnie nie macie na nie pomysłu, podam Wam kilka moich propozycji "na ostatnią chwilę".

Coś dla niego i dla Ciebie :)

Męski zapach Spicebomb Victor&Rolf - seksowny, orientalny, według mnie BOMBA!


 
 
Mój kolejny, osobisty HIT - męski zapach Eisenberg Jose. Jest zdecydowanie lżejszy od Spicebomb'a ale za to słodszy i otulający. Podobno pachnie whisky i cygarem ;) 


Dla mamy

Zestaw kremów Dr. Ireny Eris - sprawdzona linia Nano Entree. Świetny efekt pielęgnacyjny w atrakcyjnej cenie.
 
 
Klasyk - czerwona pomadka. Jeśli czerwona pomadka, to Chanel. Jeśli Chanel, to Rouge Allure :) Bardzo trwała pomadka, o głębokim i nasyconym kolorze. Mój osobisty faworyt - kolor 95 i 102.



Coś, co każda kobieta powinna mieć w swojej torebce - puder prasowany.
 
Dla siostry
 
 
Ubrania! Dla miłośniczek mody to zawsze trafiony prezent :)
 
 




Zapachy marki Benefit. Już same opakowania wyglądają jak najpiękniejszy gwiazdkowy podarunek. Możecie wybrać spośród aromatów świeżych, słodkich, kwiatowych i owocowych. Ja polecam Carmellę .



Dla taty

Klasyk - zapachy. Polecam sprawdzone marki : Chanel, Dior, D&G.



 
Dla brata:
 
Fajnie sprawdzi sie koszulka ze śmiesznym nadrukiem albo modne spodnie.
 



Designerskie słuchawki Skull Candy :)
 
 
 
Zapach Chanel Allure Homme Sport - świeży, sportowy, idealny dla młodego faceta.

 
Mam nadzieję, że kupowanie prezentów sprawi Wam taką samą przyjemność jak mnie. Trzymam kciuki i życzę wesołych, radosnych świąt! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz