poniedziałek, 12 października 2015

Nowa kolekcja beauty marki H&M

Dziś moje ostatnie odkrycie - nowa kolekcja beauty marki H&M. Zachwyciły mnie szczególnie cienie do powiek. Fantastycznie napigmentowane, kremowe, miękko się rozcierają. Kolory cieni matowych dosłownie POWALAJĄ! Ideałem dla mnie byłyby magnetyczne palety, które można byłoby tworzyć samemu z dowolnie wybranych kolorów :)



W mojej kolekcji, na początek znalazły się cienie w kolorze: Chin Chin i Mesmerise Me (przepiękna , połyskująca butelkowa zieleń). Dodatkowo zakochałam się w jesiennym błyszczyku vinylowym Chic Chock i kremowej pomadce Mauveine Queen. Dołączył do nich brzoskwiniowy róż z delikatnym złotym połyskiem Golden Peach.

Inne produkty z kolekcji wraz z cenami znajdziecie na http://www2.hm.com/pl_pl/ona/nowosci/uroda.html :)



3 komentarze: