wtorek, 27 sierpnia 2013

Video Music Awards 2013 ( VMA 2013) - red carpet

Już po VMA 2013. :)



 Siedzę sobie właśnie w necie i przeglądam fotki z czerwonego dywanu... Nie wiem jak Wy, ale ja odczuwam lekki niedosyt. W tym roku gwiazdy trochę mnie zawiodły. Żadna z kreacji nie zrobiła na mnie meeega piorunującego wrażenia, nie zapadła mi w pamięć. Co niesamowite dla mnie, zawiodła nawet Rihanna, która jest przecież ikoną mody. Ubrała się bardzo casualowo i tak jakoś....zwyczajnie. :/
Poniżej mały przegląd najbardziej znanych twarzy na VMA 2013. Stylizacje oceńcie sami.



sceniczny strój Miley Cyrus

 

 




Jenifer Hudson

 
Rita Ora
 
 
Jeśli miałabym coś wybrać, zdecydowanie byłaby to kreacja Ciary od Givenchy. Elegancja, kobiecość i odrobina pieprzyku połączona w całość. Do tego subtelny, naturalny makijaż i BUM! Efekt - moim zdaniem SUPER! :)
 
 
 


 

3 komentarze:

  1. Dokladnie sie z Toba zgodze. Mnie tez zawiodla Rihanna, ale za to Rita i Ciara utrxymaly poziom. Tegoroczne VMA zaliczam do nieudanych eventow. Zobaczymy EMA w Amsterdamie. ;)

    Zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście Ciara wyglądała zjawiskowo, według mnie pięknie zaprezentowała się też Taylor Swift.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz fajny blog :)



    Wszystkich muzyków zapraszam na www.sound-like.pl

    OdpowiedzUsuń