niedziela, 16 czerwca 2013

Blue, blue jeans

Dżins (z ang. jeans) również denimtkanina bawełniana wykonana w splocie skośnym, używana przede wszystkim do produkcji ubrań dżinsowych. Najczęściej z tej tkaniny produkuje się spodnie, tzw. dżinsy, ale również bluzy, wiatrówki, kurtki i koszule. Charakteryzuje się stosunkowo dużą wytrzymałością. Polska odmiana dżinsu nazywana bywa teksas[1].- źródło "Wikipedia".


Ble, ble, ble....a teraz po mojemu. ;) Chyba wszyscy mamy, bądź mieliśmy jeansowe ubrania. Pamiętam jak dziś pierwszy komplet jeansowy, który dostałam od babci - kurtkę  "na misiu" i spodnie. :) To były czasy! Co za krój! Co za styl! ;))
Czasy się zmieniają, kroje się zmieniają, ale jeans jako tkanina, pozostaje jednym z najwygodniejszych  materiałów. Co ważniejsze, jest ponadczasowy, zawsze modny i bardzo uniwersalny. Możemy go nosić na mnóstwo sposobów. Łącząc z odpowiednimi ciuchami, możemy stworzyć styl rockowy, glamour, romantyczny czy boho. Zakładając jeansy np. z białą koszulą i marynarką , stworzymy jeden z najbardziej klasycznych looków. Wszyscy kochają jeans - nawet gwiazdy.









Ja osobiście uwielbiam jeans. W szafie mam chyba 10 par spodni i ciągle kusi mnie, żeby kupić kolejną jeansową koszulę. Co więcej uważam, że ta tkanina bardzo dobrze robi naszej urodzie! Ten charakterystyczny kolor BLUE wspaniale podkreśla tęczówkę oka i rozświetla cerę. Jest bardzo twarzowy i sprawdzi się u każdego, bez względu na typ urody.Warto stanąć chwilę przed lustrem i znaleźć swój kolor. Sprawdźcie, to naprawdę działa . :)
Moje ulubione zestawienie to jeans z bielą i...skórą. Uwielbiam takie połączenia.

Oto moja propozycja na jeansowy look. Jeansowa, jasna koszula i skórzane spodenki w kolorze karmelowym. Do tego dodatki w najmodniejszą skórę węża i...mhmmm...miodzio. I like it! :) Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu. Strasznie jestem ciekawa czy Wy też lubicie jeansowe outfity? Dajcie znać koniecznie. Być może podsuniecie mi jakąs fajną inspirację. :*****


















koszula - Cubus
spodenki - Denim Co
buty - Zara
torba - Zara
okulary - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz