wtorek, 1 stycznia 2013

Kim Kardashian in da house! :)

Witajcie! Dziś szybko, sprawnie i bez rozpisywania się. Jestem jeszcze trochę zmęczona po sylwestrowych szaleństwach ;) Mam nadzieję, że też bawiliście się super.
Zdjęcia do dzisiejszego posta są bardzo słabej jakości ale....sami rozumiecie... Były cykane telefonem komórkowym, między kręceniem loków a malowaniem ust :)

Postawiłam na (zawsze modny i elegancki) kolor czarny. Rozkloszowana sukienka znakomicie ukryła moje biodra i pupę. Długość mini w połączeniu z mega wysokimi szpilkami, wydłużyła nogi.
 Do tego złote dodatki, torebka - pudełko, burza loków i....gotowe! Moja stylizacja stała się również inspiracją do wymyślenia hasła przewodniego imprezy sylwestrowej - Kim Kardashian in da house :)
Czy widzicie jakieś podobieństwo???? ;)












Sukienka - H&M
Szpilki - Zara
Psek - Moschino Vintage
Płaszcz - Zara
Torebka - U.S Polo Assn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz